قانون جذب همیشه کار خودش را می کند

0 287

یک باور غلط وجود دارد که افراد تصور می کنند بعد از آشنایی با قانون جذب  خودشان آن را به کار می اندازند و وارد زندگی شان می کنند. در حالی که این قانون همیشه و همه جا کار خودش را می کند و بر زندگی ما تاثیر می گذارد.

ساز و کار قانون جذب به گونه ای است که در برابر افکار و احساسات ما واکنش می دهد. یعنی به هر چیزی که فکر کنیم و روی آن تمرکز داشته باشیم یعنی داریم همان را جذب می کنیم. هنگامی که تمرکز مان را روی موضوعی می گذاریم فرکانس هایی به کائنات می فرستیم و در مقابل انرژی هایی مشابه آن وارد زندگی ما می شود. به عبارتی قانون جذب هر چیزی را که به آن فکر کنید چه مثبت باشد چه منفی جذب می کند.

کنترل افکار و احساسات

برای اینکه بتوانید قانون جذب را در جهت منافع خود به کار گیرید باید افکار و احساساتتان را کنترل کنید. ذهن ما به طور ذاتی افکار منفی را می پروراند. شما باید با تمرین کردن جلوی شکل گیری این افکار را بگیرید و بلافاصله مسیر آن را روی وقایع خوشایند و مثبت منحرف کنید. پس از مدتی ذهن و افکار شما در مسیر پیشرفت زندگی و رسیدن به اهداف و آرزوها قرار می گیرد.

در فرآیند قانون جذب اگر دائما در حال استرس و اضطراب باشید ذهنتان اتفاقات ناخواسته ای را به طور تصادفی جذب می کند و ممکن است اتفاقاتی که دوست ندارید وارد زندگی تان شود. به عنوان نمونه شما یک ماشین رویایی را مد نظر می گیرید. اما به جای اینکه دائما به رسیدن به آن فکر و تلاش کنید در ذهن تان منفی بافی می کنید. مثلا می گویید” چطور پولش را جور کنم” یا ” من لیاقت این ماشین را دارم؟”  و یا ” فکر نمی کنم هرگز به آن برسم” در چنین شرایطی چیزهایی را جذب می کنید که مخالف خواسته واقعی تان است.

بنابراین وقتی به خواسته ای فکر می کنید در راههای رسیدن به آن منفی بافی نکنید. در این شرایط وقتی در مدار آرزو و هدف خود قرار بگیرید کائنات به بهترین وساده ترین صورت ممکن شما را به خواسته تان می رساند.

اصول قانون جذب
اصول قانون جذب

آرزوهایتان را با قانون جذب به واقعیت تبدیل کنید

یکی از موارد کلیدی دیگر در قانون جذب مشخص کردن خواسته و هدف است. باید به طور واضح  و مشخص خواسته تان را با تمام جزئیات مشخص کنید تا کائنات فرکانس درستی از آن را دریافت کند.

بهتر است تمام خواسته هایتان را مو به مو در یک دفتر بنویسید و همیشه آن را تصور کنید. در چنین حالتی است که می توانید فرکانس درستی از آن به کائنات ارسال کنید.

درست است که اگر راز و رمز کائنات را بدانید می توانید آرزوهایتان را به به بهترین نحو در زندگی پیاده سازی کنید و یک زندگی عالی بسازید اما باید بدانید که رسیدن به خواسته هایتان کمی زمان بر است. برای اینکه به کمک قانون جذب بهترین اتفاقات را در زندگی به واقعیت تبدیل کنید باید به مهارتهایی برسید.

باید در این مسیر تمرین کنید که عبارات تاکیدی به کار ببرید، تجسم خلاق داشته باشید (یعنی هر خواسته تان را با تمام جزئیات تصور کنید) و روی ذهن و افکارتان تسلط داشته باشید تا به سمت منفی بافی و ناامیدی نرود.

اگر به تمرینات خود ادامه بدهید و هر روز زمانی را برای تمرکز روی خواسته هایتان و انرژی فرستادن به کائنات صرف کنید پس از مدتی احساس می کنید که نتایج کوچک و بزرگی در زندگی رخ می دهد. به تدریج به هدفتان نزدیک می شوید و به سمت شادی و موفقیت سوق پیدا می کنید تنها باید کمی صبور باشید.

بازتاب مستقیم افکار ما

بنابراین قانون جذب بازتاب مستقیم افکار ماست. حتما اتفاقات مثبت و منفی زیادی در زندگی برای شما اتفاق افتاده است که تاکنون دلیلش را نمی دانستید. اما با آگاهی که حالا بدست آوردید متوجه می شوید که خیلی از آنها را خودتان جذب کرده اید.

البته گفتنی است که به قانون جذب به دید یک چراغ جادو نگاه نکنید. بلکه در کنار همه عواملی که در زندگی وجود دارد و تلاشی که برای ساختن زندگی ایده آل انجام می دهید قانون جذب می تواند شما را با خواسته هایتان همسو کند. پس بدون سعی و همت و اراده خواسته های غیر واقعی نداشته باشید.

جادوی واقعی قانون جذب همان دست های جادویی است که اجزای آفرینش را در کنار هم جفت و جور می کند تا در نهایت وقایعی اتفاق بیفتد و ما در مسیر رسیدن به اهدافمان قرار بگیریم. با این توصیف از موانع و چالش هایی که در راه قرار می گیرد دلگیر نمی شویم چون مقصدمان را مشخص کرده ایم و برای رسیدن به آن تلاش می کنیم.

اینکه قانون جذب برای عده ای که آن را پذیرفته اند عمل می کند و برای دیگران که آن را نمی شناسند عمل نمی کند واقعی نیست. قانون جذب یک قانون معنوی جهانی است که همیشه کار خودش را می کند و هیچ گاه متوقف نمی شود.

به این مطلب امتیاز دهید.
ارسال یک پاسخ