اثر شگفت انگیز قانون جذب را در زندگی نادیده نگیرید

0 160

قانون جذب یک راهکار ماورایی است که به شما نشان می دهد چگونه می توانید با قدرت فکر و اندیشه مسیر زندگی تان را انتخاب کنید و اتفاقات را به نفع خویش پیش ببرید. الکوئیست بر این باور بود که اگر بتوانید به موضوعی فکر کنید در حالی که آن را تصور می کنید و باور داشته باشید که در آن موقعیت قرار دارید، یعنی جای درستی قرار گرفته اید.

جایی در روی زمین که می دانید چه می خواهید و با تمام وجود آن را جذب می کنید. شواهد و علم سالیان سال دانشمندان نشان می دهد که قانونی وجود دارد که ما به کمک آن می توانیم هر آن چیزی را که علاقه داریم با فکر کردن وارد زندگی خود کنیم. اما اگر بیشتر وقت خود را صرف فکر کردن به چیزهایی بکنید که نمی خواهید، همان ها را وارد زندگی خود می کنید.

زندگی شاد و مثبت با قانون جذب

بنابراین برای اینکه زندگی مثبت و شادی داشته باشید باید تسلط خود را روی مسیر افکارتان بیشتر کنید. شاید با خودتان بگویید این باور غلط انداز است چرا که اگر این گونه بود حالا خیلی از افراد هر چیزی را که می خواستند جذب می کردند و دیگر هیچ کس ناراحت نبود. خب باید در پاسخ بگوییم که بله موضوع به همین سادگی است. اما متاسفانه مردم از اصول قانون جذب بی خبرند و نمی دانند که باور، احساس و تفکر مثبت کلید رهایی آنها از مشکلات است.

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا دائما با شرایط سخت و افراد پیچیده رو به رو می شوید؟ این ها همان تصوراتی نیستند که به طور مداوم به آن فکر می کنید و با خود تکرار می کنید؟ آیا دلیلش این نیست که توجه و انرژی خود را روی افکار منفی می گذارید و در حالی که به طور آگاهانه از آنها فراری هستید اما همانها را جذب می کنید.

شناخت و کاربرد هوشمندانه قانون جذب

حالا می رسیم به اینکه با شناخت و کاربرد هوشمندانه قانون جذب زندگی شاد ،پر از موفقیت و معنویت را به سمت خود هدایت کنید. مهم ترین گام این است که پیش از هر چیز بدانید چه می خواهید. احتمالا اکنون متوجه شده اید که کجای راه را اشتباه رفته اید. جای نگرانی نیست از هر جایی که شروع کنید می توانید زندگی تان را در مسیر قانون جذب قرار دهید.

 این یک قانون جهانی است که تا به حال از آن آگاه نبودید و حالا می توانید از معجزه اش برای رسیدن به اهداف تان بهره ببرید. حالا که به اهمیت قانون جذب پی بردید می توانید بهترین اتفاقات را آگاهانه به زندگی خود فرا بخوانید. اغلب افراد ارزش و اهمیت مثبت اندیشی را به خوبی می دانند اما تردید می کنند که مثبت اندیشی تا این حد در قانون جذب می تواند در زندگی آنها موثر باشد. بیشتر اوقات به نظر می آید که اتفاقات خوب و بد زندگی افراد کاملا از اختیارشان خارج است. حالا وقت این است که ذهنیت تان را به کلی تغییر دهید.

زندگی شاد با قانون جذب
زندگی شاد با قانون جذب

برگزیده هایی از قانون جذب

*شما همانند آهنربایی هستید که باید مراقب باشید چه چیزهایی را جذب خود می کنید

*هر انسان مطابق انتظارات خود از دیگران می گیرد. اگر دوستی بخواهد دوستی جذب می کند و اگر بی تفاوت باشد بی تفاوتی نصیبش می شود

*مشکل سریع و بی وقفه حرف زدن این است که ممکن است حرفی بزنید که درباره آن خوب فکر نکرده اید

*باید هدفتان همیشه آن چیزی باشد که نه تنها خواسته ذهن بلکه خواسته روح باشد

*وقتی با مردم در ارتباط هستید توجه داشته باشید که با مردمی احساساتی سر و کار دارید نه موجوداتی صرفا منطقی

*همیشه در مسیر همان تغییری باشید که انتظار دارید به آن برسید

قانون جهانی

هنگامی که از قانون جذب صحبت می کنیم درباره قوانینی سخن می گوییم که بر همه موجودات کره زمین و کهکشان و همه جهان دلالت دارد. زمانی که صحبت از قانون جهانی می کنیم یعنی باید بر مفهومی فراتر از کره زمین بیندیشیم. مواردی که با تغییر مکان و گذشت زمان تغییر نمی کنند.

آنچه برای اغلب آدم ها جذاب است قانون جذب ثروت است. بر اساس این قانون اگر احساس خوب و مثبتی به پول داشته باشید آن را جذب می کنید اما با نگرانی پول را از خود دور می کنیم و رسیدن به ثروت را به تاخیر می اندازیم یا کلا از بین می بریم.

در این قانون اینکه در چه شغل و جایگاهی قرار دارید مهم نیست تنها بارعایت مواردی از قانون جذب می توانید به ثروتی فراتر از تصورتان برسید. قانون جذب درست در زمانی که در آرامش به سر می بریم یا در فکر و خیال هستیم در درون ما جاریست. زمانی که فکری مثبت یا منفی در ذهن داریم افکار ما ارتعاشاتی ایجاد می کند. بنیان قانون جذب بر همین احساسات و ارتعاشات ناشی از آن استوار است. احساس خوب ارتعاشات مثبت خلق می کند و احساسات بد ارتعاشاتی منفی. قانون ارتعاش این گونه ثابت کرده است که دو واقعیت “شیء و فکر” ارتعاش مشابه خود را جذب می کنند.

میانگین رتبه : ۵/۵ 😍 تعداد رای : ۱ امتیاز
ارسال یک پاسخ