قانون جذب راهکاری ساده وحقیقتی ناب برای داشتن زندگی رویایی

0 928

(۱)مقاله۱۵قانون جذبقانون جذب یکی از راز های جنجالی و چالش برانگیز جهان است که سالیان سال ذهن محققان را درگیر کرده است. رازی که انسانها در طول قرن ها ناخودآگاه آن را در تک تک لحظه های زندگی به کار گرفته اند. اما گاهی چون از واقعیت نهانی آن خبر نداشتند از این قدرت فوق العاده به ضرر خود استفاده می کردند.

قانون جذب در ارتباط با احساس کنونی شماست. احساس به قدری قدرتمند است که می تواند افکار را به اجسام مبدل کند. در مورد این قانون جادویی باید بدانید که کنترل احساسات درونی تان و تبدیل آن به بهترین حال و احوال مهم ترین کاری است که باید در پیروی از آن انجام دهید. بنابراین باید این نیروی خارق العاده درونی مان را بهتر بشناسیم تا بتوانیم پیوسته به نفع خود از آن بهره ببریم.

قانون جذب از کجا آمده است؟

احتمالا جرقه های قانون جذب در قرن حاضر از “مستند راز ” نشات گرفته باشد. خانم “راندا برن” در این مستند با تعدادی از افراد که از معجزه قانون جذب در زندگی شان استفاده کرده اند، حجم وسیعی از اطلاعات را جمع آوری کرد. او خودش هم به کمک کتابهای قانون جذب توانسته بود ردپای آن را در زندگیش پیدا کند و مشکلات ریز و درشت را کنار بزند و زندگی را تغییر دهد.

برای اینکه از قانون جذب به نفع زندگی خود کمک بگیرید باید فرکانس های ذهن خود را کنترل کنید. سالیان طولانی از اثبات فرکانس های ذهن انسان توسط دانشمندان می گذرد. هر فکری فرکانس متفاوت و مختص خود دارد؛ موضوع چندان پیچیده ای نیست اما باید بدانیم که متاسفانه در اغلب موارد استفاده مخربی از فرکانس های ذهن مان می کنیم.

شگفت انگیز است که بدانید افکار ما در هر لحظه سیگنالهای مغناطیسی برای جذب افکاری مشابه خود ارسال می کنند بنابراین فرکانس فکرتان را دست کم نگیرید. فکرها پیچیده و قدرتمند هستند. تکرار یک فکر یعنی یک فرکانس مشخص پیوسته به کائنات منتشر می شود. افکار ما ملموس نیستند اما نیرویی دارند که می توانند شکل افکار را به جسم تبدیل کنند.

استفاده از این نیروی قدرتمند بر علیه خود

معمولا اغلب افراد به دلیل نا آگاهی از قانون جذب، از این نیروی قدرتمند بر علیه خود استفاده می کنند. مثلا به خودشان اینطور می گویند « هر بار پول خوبی گیرم می آید خرج بیشتری هم روی دستم می ماند» کاربرد عبارتهایی از این دست که فراتر از غر زدن های معمولی هستند. شاید عجیب به نظر برسد اما ما در حال خلق جهانی هستیم که در آن زیست می کنیم.

پس اگر می خواهید از قانون جذب به بهترین شکل استفاده کنید یادتان باشد افکار چیزهای ساده و بی دلیل نیستند. کاربرد هدفمند و صحیح افکار مثبت و قوی همان چیزی است که زمینه را برای قرار گرفتن در جادوی قانون جذب فراهم می کند. در همین جملات منفی پیش پا افتاده ترکیبی از باور، تصور و خلقت یک رویداد نهفته است.

برای همسو شدن با قانون جذب از افکارتان مطلع باشید

گام بعدی در قانون جذب این است که یک کنکاش درونی برای بررسی جنس افکارتان انجام دهید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که در طول روز حواستان به تک تک افکاری که از ذهن می گذرد باشد. می توان گفت باید برای افکار خود نقش یک تماشاچی را داشته باشید. شاید در ابتدا گیج کننده باشد اما پس از مدتی تبدیل به یک عادت می شود. در پایان هر روز تحلیل تان از نوع افکار روزانه را یادداشت کنید.

از خود بپرسید آیا از جنس افکاری که در ذهنم می گذرد راضی هستم؟ باید افکارتان را دوست داشته باشید چرا که این مرحله تفاوت بین آنچه می خواهید و آرزو دارید را با آنچه فکر می کنید نشان می دهد. نکته مهم اینجاست که آگاهی از افکار منفی اولین قدم برای تغییر آنهاست. شاید خیلی ها از حجم زیاد افکار منفی شان نگران شوند اما جای نگرانی نیست؛ از هر لحظه ای که شروع کنید می توانید فرکانس افکارتان را تغییر دهید و برای جذب رویدادهای خوب و رویایی ورق را به نفع خود تغییر دهید.

 

 

قدرت افکار مثبت

در نظر داشته باشید که قدرت افکار مثبت چندین برابر بیشتر از افکار منفی است پس نا امید نشوید و با قدرت ادامه دهید. مایکل برنارد می گوید « هر انچه که به واسطه افکار منفی گذشته در زندگی شما به وجود آمده است می توانید با تغییر در آگاهی کنونی و سمت و سوی افکارتان به نحوی که دوست دارید تغییر دهید».

آنچه اکنون هستید نتیجه مستقیم افکاری است که در گذشته در سر می پروراندید. این واقعیتی است که برای خیلی از ما دردناک است. تمام مدت به دنبال مقصر شکست های پی در پی زندگی می گردیم در حالی که از قانون جذب بی خبریم و هر روز با فرکانس های منفی به آن دامن می زنیم.

به زبان ساده بگوییم از خودتان صادقانه بپرسید واقعا چه می خواهید؟ بسیاری از ما حتی نمی دانیم خواسته قلبی واقعی مان چیست؟ این نا آگاهی ها زمینه راکد ماندن و عدم پیشرفت را فراهم می کند.

موفق باشید : مصطفی نژادغفار آکادمی باور

به این مطلب امتیاز دهید.
ارسال یک پاسخ